2012. augusztus 4., szombat

Könyvszaporulat - július

Elnézve a júliusi beszerzéseimet, ezt a hónapot sikerült egész jól zárnom. Nem szálltam el nagyon sem a darabszámot tekintve, sem a költséget nézve. Persze azért így is sikerült 5 könyvet pakolnom a már most is roskadásig tele lévő könyvespolcomra.

Az első beszerzés Theresa Révay A hársak felett az ég c. könyve volt. Mivel ez a folytatása A Párizs felett az ég c. kötetnek, ami kedvenc könyv lett, nem is volt kérdés, hogy beszerzem a folytatást. Nem bántam meg, mert a két kötet, így együtt nyújt igazán nagy élményt és annak is nagyon örültem, hogy nekem nem kellett várnom a második rész megjelenésére, hanem rögtön olvashattam a folytatást is. 

Aztán szintén egy sorozat második része került a kosaramba, mégpedig Baráth Katalin A türkizkék hegedű c. kötete. Dávid Veronika nyomozásairól szóló sorozat első része, A fekete zongora, belopta magát a szívembe, és mivel nagyon kíváncsi vagyok, hogy Veron élete hogyan folytatódik a fővárosba való felköltözése után, szintén nem kellett sokat töprengenem a folytatás megvételén. Egyelőre nem kezdtem el olvasni, mert hamarosan indulok nyaralni, és ez a kötet lett az egyik kiszemeltem, amelyik a "molytáplálékot" fogja nyújtani nekem a szabadságom ideje alatt. (Más is ilyen nehezen dönti el, hogy milyen könyveket vigyen magával a nyaralásra?)

Júliustól egyébként eléggé tartottam, mert tudtam, hogy jön a nagy nyári Alexandra akció. Tavaly ilyenkor úgy jöttem haza a könyvesboltból, mint aki kirabolta azt. Ettől rettegtem idén is. De aztán most a kínálat átnézése után csak két könyvet zsákmányoltam. Az egyik Virgina Woolf Flush c. könyve. Erre több okból is nagyon kíváncsi vagyok. Egyrészt még nem olvastam Woolftól semmit sem, így ideje ezt a hiányosságomat pótolni, másrészt a könyv egy spániel szemszögéből íródott. Ők azok a teremtmények, akiktől elolvadok, bármikor is látom őket, mert nekem is hű társam volt 13 éven keresztül egy cocker spániel.
A másik akciós könyv Radka Denemarková Hitel pénze c. regénye. Ezt már régóta nézegettem, és most nagyon örültem, amikor láttam, hogy bekerült az akciós könyvek közé.

Az utolsó beszerzésem "hirtelen felindulásból" történt. Megláttam a borítót, beleszerettem, aztán a fülszöveg elolvasása után úgy döntöttem, hogy kell nekem Sabina Berman Én, Én, Én c. könyve. Már ki is olvastam és nem nyúltam vele mellé, mert egy nagyon különleges történetnek találtam. Örülök, hogy a könyvespolcomon tudhatom.

Úgy érzem augusztusban is lesz majd miről írnom, már ebben az elmúlt 4 napban is gyarapodott a könyveim száma. A kérdés az, hogy hol fog megállni?

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...