2013. augusztus 27., kedd

A hónap leg-leg-leg könyvei #14

Ezzel a bejegyzéssel megint a lemaradásomon szeretnék faragni, hiszen a júniusi olvasmányaim kerülnek terítékre, holott az asztalomon lévő naptár szerint nemsokára belépünk az első őszi hónapba. (Hová tűnt ez a nyár?)
Az biztos, hogy ha még gyorsan el is telt, június folyamán olvasásra jutott időm bőven. Talán nem volt egy nagyon "termékeny" hónap a darabszám tekintetében, de így is elolvastam 6 könyvet, amelyből ahogy nézem egy kicsit többségbe kerültek a romantikus vonallal rendelkező történetek. Ugyanakkor egy kedvencemet elolvastam újra, belekezdtem egy új sorozatba, egy másikat folytattam és új kedvencet is avathattam, szóval mozgalmas egy hónap volt!

  1. Julie James: A Lot Like Love: egy romantikus sorozat, amelynek a legtöbb mosolyt, nevetést köszönhettem június folyamán. Jobb, mint az első rész (magyarul Hamis Partner néven jelent meg), de ugyanolyan sziporkázó verbális adok-kapok jellemzi a könyvet végig, mint az FBI/U.S. Attorney-sorozat bevezető kötetét.
  2. Nicole Krauss: A szerelem története: a legjobban vágyott könyv - azaz elég sokáig vadásztam rá (mert persze, amikor kinéztem magamnak, akkor könyvesboltban nem volt kapható), de egy antikváriumban sikerült nagyon jó áron beszereznem. Hangulatában valóban erőteljesen hasonlít a Rém hangosan és irtó közel c. könyvre, talán nem véletlen, hisz a két szerző férj és feleség. Ez a regény mélyen megérintett, elgondolkoztatott az elszalasztott lehetőségekről, az újrakezdésről, a nagybetűs és igazi szerelemről.
  3. Mary Robinette Kowal: Tünékeny illúziók: az egyik legjobb sorozatindító kötet, a folytatást nagyon várom. Talán a legeredetibb hátterű a júniusi könyvek között, mert ez az új világ, amit az írónő az illúziókkal megteremtett - a folytatásokat tekintve is - szerintem nagyon sok lehetőséget rejt magába.
  4. Alessandro D'Avenia: Fehér, mint a tej, piros, mint a vér: újrázás volt, az egyik legkedvesebb olasz kortárs történetem. Talán sokan közhelyesnek találják, mert találkoztam ilyen kritikákkal is, de én eddig a két olvasás során mindig megtaláltam benne azokat a mondatokat, amelyek valami pluszt adtak nekem, ami miatt érdemes volt elolvasnom.
  5. Lőrinczy Judit: Ingókövek: június havi legnagyobb szerelmem - kedvenc lett, és ezzel talán mindent el is mondtam. A legerőteljesebb hangulattal rendelkezett ez a könyv az e havi olvasmányaim között (de talán az ideiek közül is). Végig pont olyan, mint amit a borítója sugall ha sokáig nézed: félelmetes, mégis tökéletesen egyedi!
  6. Tracy Garvis Graves: Kötelék: romantikus könyv, de a jófajtából, nyárra tökéletes választás. Ebben a könyvben találkoztam az egyik legszimpatikusabb párossal, és azt hiszem azt is elmondhatom, hogy szerencsére egyikük sem volt sablonkarakter.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...