2018. április 4., szerda

Márciusi könyves zárás

Akármennyire is márciusi lány vagyok a születésnapomat tekintve valahogy soha nem volt túl kiegyensúlyozott a kapcsolatom ezzel a hónappal. Most sem volt ezt másként, volt fent és lent egyaránt, szóval örülök, hogy áprilisba léptünk, hogy ma élvezhettem azt, hogy süt a nap, hogy kellemesen meleg volt a vékonyabb kabát, hogy este nem sötétben érek haza, szóval, hogy lassan tavaszodik. Hajrá, hajrá, kell ez a kis D-vitamin már!

BESZERZÉSEK

A könyvek terén szép, kiegyensúlyozott időszak volt ez a pár hét. Nem szálltam el nagyon a beszerzésekkel, csupán két könyvet vettem magamnak, bár ez lett volna még több is, ha az előrendelt Eleanor Catton nem tolódott volna át áprilisra (így a jövő hónap ígérem B-R-U-T-Á-L-I-S lesz!). Szóval nőnap alkalmával megleptem magam Elena Ferrante Nő a sötétben kisregényével (nagyon jó választás volt ám), illetve hónap végén befutott végre az új kiadású Ötnegyed narancs is Joanne Harristől. Ez utóbbit már olvastam, nem voltam oda érte, így egyrészt most szeretném majd újrázni, másrészt kellett a Harris-gyűjteményembe, mert ez még nem volt meg. A harmadik könyvet szintén könyvmoly barátnőmtől kaptam, ő Jennie Melamed Lányok csöndje c. regényével lepett meg. El is olvastam már, sajnos én nem rajongok érte úgy, mint a legtöbben, de majd jön róla poszt és kifejtem mi is volt a problémám.



OLVASÁSOK

Visszatért a régi ritmusom, ami nem biztos, hogy így marad, de márciusban 8 könyvet olvastam el. Sikerült befejeznem Az igazság és más hazugságokat (vcs-s könyv), Rose Tremaintől a Gustav-szonátát, majd rávetettem magam a friss Ferrantémra, a Nő a sötétbenre. Aztán elkapott a könyvtári láz: hatalmas habzsolásba kezdtem, rengeteg könyvet vettem ki és volt amiért oda-vissza vagyok. Ilyen pl. Tittel Kinga Mesélő Budapestje. De könyvtárból olvastam egy verseskötetet, a Szívlapátot is. Illetve szintén ebből a forrásból kerítettem sorra Fredrick Backman rövidkéjét, A hazafelé vezető út minden reggel egyre hosszabbat. Közben befejeztem a lassan két hónapja olvasott Igazi hősöket Nyáry Krisztiántól, ami egy vcs-s darab volt. Utolsóként pedig a Lányok csöndjét köszönhetem márciusnak.

A blogon is igyekeztem aktívabb lenni, szeretném ha ez a lendület kitartana jó sokáig. Van már pár kávézós hely, amit szeretnék nektek a megszokott kereten belül bemutatni. Plusz a könyvtári dőzsölés eredményeképpen vár rám néhány jónak ígérkező olvasmány és ugye azt már említenem sem kell, hogy az április a Könyvfesztivál hónapja, amikor a könyvimádók kirúgnak a hámból egy kicsikét (vagy nagyon?).

Viszlát március! Voltak jó pillanataid (könyvek, három csodálatos színházi élmény, sok jó kávé és a barátokkal közös percek, beszélgetések, levelezések), meg voltak kevésbé jók (bár jó élmény volt a szülinapom, mert sokan tették azzá, mégis nehezen éltem meg most ez a kort), illetve volt rossz részed is (életem legpocsékabb húsvétja - betegség a köbön, ami az egész családot leterítette), szóval nem sajnálok búcsúzni tőled. Április, téged pedig Isten hozott!

A többiek is meséltek a márciusukról:
Nita 
PuPilla

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...